Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeEeee...nie iwem na jakich danych opierał sie autor ale od czasu brexitu to UK jest jedynym krajem europy zachodniej, gdzie mozna kupic motocykle, ktore spełniaiją normę Euro 3...Halooo...Nie wiem jak długo autor siedział w jakiejś jaskini pod ziemią, że nie dowiedizał sie o stworzeniu już w pełni syntetycznego paliwa, którego aktualnie kalorycznosc jeszcze nie jest idealna ale to bardziej kwestia miesięcy niż lat, by sie udało zrobić w pełni syntetyczne paliwo, bedace odpoweidznikiem benzyny Pb95. Diesel juz jest tak dla uzupęłnienia. Produkcja nie jest jakos szczególnie droższa, z tym, że Szwedzi (bo to oni opracowali) nie kwapia sie z wyskakiwaniem przed szereg bo...No właśnie sytuacja jest jaka jest, moze nie warto sie chwalić czymś, co wszyscy dookoła nagle uznali za złe. I na koniec...(choć artykuł chyba nie został skończony bo nie odpowiada na zadane w tytule pytanie)...Nie wydaje mi sie by kórykolwiek posiadasz Panheada kupionego zaraz po II wojnie światowej w ogóle by pomyslał dzis o kupowaniu nowego motocykla w ogóle...Zakładajac, że w ogóle jeszcze oddycha... Więc...nie, do nich Harley nie kieruje oferty Live Wire , tego jestem pewny...Nie jestem ylko pewny czy autor mysli przed pisaniem i czy umie liczyć chocby do stu, bo tyle przecietnie zyje człowiek...Teraz...Koniec II Wojny Swiatowej...mam 20 lat moze iwecej....i 70 lat póxniej...hmmm...Tak kupię sobie Live Wire...How stupid is that?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza